Tokhundar

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Jadis - 21 juni 2015 19:31

Vi tog oss ut till klubben. Kort promenad med svalka för hundarna i ån innan vi tränade. Texas hoppade i helt självmant!!! :-)


Sen blev det lite lydnad för Meja, lydnad för Texas. Sen blev det rondering för Meja.

Vila däremellan så klart. För det var ganska varmt!

Och jag behövde äta mellanmänskliga :-)

Hade med mig risifrutti och vatten melon.


När jag ätit upp all mellanmål, och hundarna fått vila lite, så blev det en promenad. Tänkte först bara ta en liten, men det slutade med en långpromenad och en hel del lösspring för vovvarna.


Nu står pannkakssmeten och väntar på att bli pannkakor och crepes :-)

Av Jadis - 21 juni 2015 12:42

Men jag försöker peppa mig själv, medan jag ligger här i sängen. 

Jag vill ut och träna med hundarna... tror jag. Skulle iofs vara kul att spåra.

På tal om det, så försökte jag lägga upp en filmsnutt från sist vi spårade, men jag fattar ingenting.


I vilket fall som helst, så har jag iaf fått i mig frukost. Hundarna fick lite havregrynsgröt de med, blandad med sin mat. 


Nä... får se om jag orkar ta mig i kragen å göra något. 

Meja väckte mig iaf vi halv fem imorse, för hon var akut bajsnödig. Jag trodde bara först att hon knäckt koden för hur man  kan få komma ut tidigt, eftersom det vara andra dagen på rad. Fast igår var det först vid 9-tiden.

konstiga var dock att jag var ute med hundarna vid 23-tiden igår kväll, och var ute en bra stund. 

Men men.


Så, jag tycker jag har lite rätt att vara trött idag. För det tog en stund innan jag somnade om, sen när jag kom in. 


Hej så länge

Ovido - Quiz & Flashcards