Tokhundar

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Jadis - 25 juni 2015 02:14

Efter några dagar med diarré och spyor för den randiga, och oro och stress över att kanske inte kunna åka på lägret och därmed på semester. SÅ! Ikväll är hon piggare. Har ätit och druckit :-)

Nu håller jag tummarna att hon ska bli frisk och stark till nästa vecka.


Jag har vart på hemskt humör hela dagen. Har ju inte fått sova ordentligt på ett par nätter, eftersom jag haft en hund som väckt mig när hon behövde gå ut.

Åkte och firade mamma innan vi alla drar på semester. Men kände att jag behövde åka hem ganska snart. Ångest pga restless legs, så 8rken att vara glad och trevlig fanns inte.  :-(

Förlåt mamma .

Så nu har jag järntabletter, för det kan visst vara en symptom på järnbrist.  


Stella är hemma hos oss för ett tag. Texas ska till hundvakt imorgon, och sen drar vi till Norrland.  Börjar med Härnösand och hälsar på släkt,  och sen vidare till Sollefteå och lägret.


Ny ska jag försöka sova! ❤

Ovido - Quiz & Flashcards