Tokhundar

Direktlänk till inlägg 27 juni 2016

Snart semester och norrlandstripp!

Av Jadis - 27 juni 2016 02:01

Snart drar vi!

Längtar och längtar.

Har bara några saker att bocka av först. 

Läkarbesök med lillan.

Tomas ska jobba 2 pass till. 

Städa svinstian till lägenhet.

Packa.

Listan kan göras ännu längre.


Står i valet och kvalet om jag ska åka på träning med Meja på tisdag. 

Kanske bra om hon får vila lite från skyddet till vi är på lägret. Är ju ändå redan nästa tisdag det drar igång.


Jag jobbade mitt första pass imorse. Gick bra att jobba,  mindre bra här hemma för sambon m lillan.

Vi måste nog göra upp en plan för hur allt ska gå till inför att jag ska börja jobba lite.


Jag ska fundera vidare på massor med saker.

Nu måste jag sova! Läkartid en är tidigt, enligt mina mått mätt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jadis - 27 juni 2016 14:47

Usch... jag har inte dippat på evigheter, kanske rent av år. Inte på det här sättet. Men idag har något tagit över här... Inget blir som jag planerat och jag vill bara lägga mig ner och gråta...  Men det orkar jag inte heller, har på tok för mkt at...

Av Jadis - 20 juni 2016 00:53

Så känner jag mig efter denna helg.  Sov i järna natten till söndagen, gråtande bebis typ hela (2 timmar kanske) natten. Kände mig så otillräcklig.   Hundarna har inte fått någon ordentlig promenad, dock har de fått vara lösa. Hade de inte fått v...

Av Jadis - 13 juni 2016 23:50

Morgonen var det jag och lillan som hängde med frukost och lite lek, sen ville hon vila tidig middag, så jag väckte pappan, lämnade henne hos honom och tog en liten promenad med hundarna. Jag försöker njuta mina ensamma stunder med dem, men det är ...

Av Jadis - 11 juni 2016 23:20

Jag lilla I och hundarna drog till mamma och pappa i Järna. Lillan grät inte på hela vägen, kors i taket! Hon somnade strax före hägersten-avfarten!  Skönt som satan och jag kunde få lyssna på musik och sjunga hela vägen istället för att höra på gr...

Av Jadis - 8 juni 2016 00:12

Vi åkte tidigt motnynäshamn idag, för jag ville slippa köerna och passa på medan lillan ändå skulle vila. Men lukt förbannat är det skit-köer i höjd med globen likt förbannat. Som tur var släppte de ganska fort. Tacka gudarna för det. Mest tackar nog...

Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards