Tokhundar

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av Jadis - 27 juni 2016 14:47

Usch... jag har inte dippat på evigheter, kanske rent av år. Inte på det här sättet. Men idag har något tagit över här... Inget blir som jag planerat och jag vill bara lägga mig ner och gråta... 

Men det orkar jag inte heller, har på tok för mkt att göra.


På torsdag eller fredag drar vi mot Norrland på semester, allt som ska göras innan dess gör mig galen. Därför har jag försökt börja redan idag.

Men med en bebis som vart gnällig och en hund, som efter 2 rundor ute inte gjort sina behov, så känner jag mig skapligt trött och stressad.


Är det nåt fel på Meja eller är hon bara jävlig?

Vi går inte dit hon vill, kan det ha därför hon vägrar? Va Fan liksom...


Men men.

När jag summerar vad vi gjort idag, så tycker jag ändå jag kan klappa mig på axeln.

-Lillan har vart på sin 6 månaders kontroll

-Vi har vart och handlat

-Plockat ut medicin åt mig

-Ätit frukost och lunch (jag endast lunch, lillan båda)

-Vikt in tvätt

-Tvättat en maskin och har en igång

-Vart ute 2 ggr med hundarna


Jo... jag kan nog klappa mig på axeln.

Nu fortsätter jag trycka i mig kakor å kaffe och gör klart lite leksaker för resan...

Av Jadis - 27 juni 2016 02:01

Snart drar vi!

Längtar och längtar.

Har bara några saker att bocka av först. 

Läkarbesök med lillan.

Tomas ska jobba 2 pass till. 

Städa svinstian till lägenhet.

Packa.

Listan kan göras ännu längre.


Står i valet och kvalet om jag ska åka på träning med Meja på tisdag. 

Kanske bra om hon får vila lite från skyddet till vi är på lägret. Är ju ändå redan nästa tisdag det drar igång.


Jag jobbade mitt första pass imorse. Gick bra att jobba,  mindre bra här hemma för sambon m lillan.

Vi måste nog göra upp en plan för hur allt ska gå till inför att jag ska börja jobba lite.


Jag ska fundera vidare på massor med saker.

Nu måste jag sova! Läkartid en är tidigt, enligt mina mått mätt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards