Tokhundar

Alla inlägg den 8 juni 2016

Av Jadis - 8 juni 2016 00:12

Vi åkte tidigt motnynäshamn idag, för jag ville slippa köerna och passa på medan lillan ändå skulle vila. Men lukt förbannat är det skit-köer i höjd med globen likt förbannat. Som tur var släppte de ganska fort. Tacka gudarna för det. Mest tackar nog T dem för det. Han påstår att jag har blivit mer aggressiv i trafiken sista tiden. Hoppsan.


Vi stannade till på Dollarstore för att handla sånt som är billigt å bra där. 

Hinner knappt lämna bilen bakom mig innan en gubbe börjar skälla ut mig för att jag lämnar min hund i bilen en sån varm dag (Texas den jäveln har börjat skälla och yla när man lämnar honom någonstans). Jag berättar då för honom att alla fönster är öppna, likaså bakluckan, bilen står i skuggan och det fläktar. Och att de dessutom har en varsin skål vatten. Nej fan, jag var en jävla häxa och borde inte få ha hund, för jag kan ju inte tycka om mina hundar om jag gör så. 

Förklarar att vi bara ska stanna i 5 minuter, och sen vidare att bada hundarna för att sen träna. Han kan gärna få känna hur svalt de har det... men nä, det vill han fan inte och mig gick det då fan inte att diskutera med, för jag va Fan dum i huvudet och måste hata min hund.

Det fortsatte, och jag bad honom ringa polisen och anmäla mig, nä sån var han då inte... 

Nä fan! Jag blev så sjukt förbannad och är det fortfarande!

Vet inte hur många gånger jag erbjöd honom att gå och titta på mina hundar och känna hur svalt de hade det.

Själv satt han i sin bil, mitt i solen. But why? Jävla rövhatt! 


Träningen!

Ösregn, uppehåll,  lydnad, halt hund.

Men vi fick kolla på de 3 andra ekipage som kom i alla fall!

Och T fick hälsa på alla och vi kunde visa upp oss och visa att vi verkligen vill vara med!


Kunde hjälpa en av de andra också med lite träning inför lk1.

Fan vad kul det känns att vara igång på riktigt igen!


Efter träningen följde vi med vår figge hem, de lever ju drömmen! 

Hundgårdar, fru som är hundfysioterapeut osv osv!

De lever mitt drömlik helt enkelt!!!

Hans fru kände igenom Meja,  men hittade inget speciellt (vi tackar de där gudarna igen!). Musklerna behöver sig lite genomgång med stretching och massage bara! Så nu ska vi börja med det!

Ska nog köra en genomgång med massage hos henne, så jag kan få lära mig hur man gör.

Hon hade känn far i ryggen, men det kunde vara efter Vattensvansen. 


Lillan har skött sig som den fantastiska lilla docka hon är!

Livet är på topp och jag njuter!


Ett bad och en kopp te på det här, så är dagen fulländad!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards