Tokhundar

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Jadis - 10 maj 2014 16:40

Nu har jag nog städat klart för idag.

Åker till Järna och ser på Eurovision med Syrran och Sofie. Kanske stannar på klubben och tränar lite :-)

Vinet och chipsen är nedpackade, så jag och hundarna sover kvar hos Sofie :-)

Yippie! Tjejkväll (men Texas får va med!)

Och sen kan jag kanske hänga med Minna imorgon och mamma och pappa också.

Allt löste sig ju finfint!

Av Jadis - 10 maj 2014 15:54

Vaknade relativt utvilad. Somnade sent men vaknade ändå runt 11-tiden.. Köpt vin ifall jag får för mig att kolla på Eurovision ikväll. 

Den slog rastlösheten till.

Jag är sjukt sugen på att dra ut och träna med hundarna, men alla sover eller är upptagna... Så jag började städa istället... 

Nu är jag inne på 2-a stora koppen kaffe, så jag kommer nog inte bli mindre rasglös. 

Kanske drar ut och tränar lite själv om en stund.

Finns lite kvar att plocka och fixa innan jag behöver komma på något nytt att göra.

Plocka plocka plocka.

Men fan! Jag VILL ut och träna hund!!! 

Men jag är också sällskapssjuk och vill göra det mednån mer än bara själv.

Ska seom jag får tag på nån, eller om jag får dra ut själv sen...

Av Jadis - 10 maj 2014 00:45

Nu har vi provat viktmanschetterna. De satt inte så bra. Tror jag får göra nya i nåt lite mer elastiskt tyg.

Hundarna är trötta nu. -jag börjar bli pigg. Tvättar och färgar håret.

Såå.. hänga tvättstår på schemat nu, medan håret väntar.


Kan hända att det blir många uppdateringar ikväll/natt... jag har tråkigt och vet inte om jag kommer kunna somna... 

Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards