Tokhundar

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Jadis - 21 maj 2014 19:37

Tog ett extra pass idag, och tnkte "det e ju najs m extra cash". Men när vi står och jobbar får vi vet, att morgondagens nattpass ät struket. Så då blev jag ju glad att jag tog extra i dag. Dock 6 timmar mindre, men ändå! Hade jag inte tagit detta hade jag ju vart lite ledsen t o m.


Vi fick ett litet "Mission impossible" men jag tycker vi klarade det galant!! Vi var verkligen sjukt bra idag! :-) Tackar för bra kollegor!

Nu aka jag bara vänta på att Tomas ska bli klar, sen ska vi hem å mysa med vovvarna!


Imorgon däremot ska de få träna lite :-)

Igår fick de ju också varsitt kort pass. Men Meja känns inte helt 100 än. Ny mat är beställd och borde ha kommit idag :-)

Sen ska vi se om hon kan bli bättre med kliandet, och sen är det bara att ta det lugnt med träningen.

Lite platsliggning och linförighet borde vi ju kunna träna iaf.


I helgen är vår enda lediga helg tillsamans på ett tag, så då åker vi ut till stugan och hänger.

Tomas ska visst bygga altan medan pappa tittar på :-)

Skönt att han får vila lite... T alltså :-p

Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards