Tokhundar

Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Jadis - 20 maj 2014 03:32

j  delar med mig av den här underbara bild som jag tog igår natt/morse...


Ibland får jag ju lite dåligt samvete när jag jobbar en del. Men just nu har jag inte känt det.

Jag har hunnit träffa T lote, när vi löst av varandra på jobbet, och hunnits ses nån dag i mellanåt.

Jag har hunnit plocka lite hemma.

Och Meja är halt, så hon ska ändå bara ha korta koppelpromenader. Texas är ju nöjd bara han får vara med. Så just nu, så har jag en ganska skön känsla, trots att det vart lite mycket, så har allt löst sig på ett eller annat sätt.


Jag har beställt ny mat åt Meja, kan va så att hon är känslig mot protein, iaf när det är för mycket av det. Så nu går vi över från Four Friends power, till deras adult och ser om det blir bättre.


Om vädret och min ork är med i eftermiddag, så åker jag nog till klubben och tränar lite passitivitet, platsliggning, och eventuellt spårupptag. 

Om vi orkar.


Har verkligen varit en lugn natt som gått fort idag. Det uppskattas. 


Snart får jag åka hem till varm dusch och varm säng.

Men först får jag nog släpa ut hundarna en sväng.


God morgon!


Presentation


My crew my dawgs, set rules set laws...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min


Ovido - Quiz & Flashcards